Pri biatlonovom výkone sú kvalitné okuliare nevyhnutnosťou. Sme preto veľmi hrdí, že vstupujeme do druhej sezóny spolupráce so spoločnosťou EYERIM, ktorá je najrýchlejšie rastúcou online optikou v strednej a východnej Európe. Aktuálne pôsobí v 14 krajinách a ponúka obrovskú škálu okuliarov, ktoré si môžu slovenskí biatlonisti vybrať presne na účel, ktorý potrebujú.
"EYERIM vnímam ako priekopníkov v e-commerce a krásny príklad toho, ako sa v dnešnej dobe dokáže inovatívna firma zo Slovenska presadiť vo svete. Dobré nápady neustále posúvajú ich biznis a v tomto su nám výborným príkladom, pretože aj Slovenský biatlon sa snaží rásť vďaka šikovnému marketingu a kreatíve, ktoré sú nevyhnutné pre udržanie kroku so svetovou konkurenciou v našom športe," hovorí o predĺžení spolupráce prezident Slovenského zväzu biatlonu Peter Vozár.
EYERIM je prvým partnerom, ktorý sa stotožnil s našou Víziou 2030 natoľko, že bude súčasťou Slovenského biatlonu minimálne do roku 2030. "Aj keď EYERIM pôsobí po celej Európe, srdce mu bije slovenské. Sme firma, ktorá vznikla z vášne a vízie. Slovenský biatlonový tím pre nás nie je len o športe – je o mentalite víťazov, ktorú chceme prenášať ďalej. Vždy sme verili v spojenie talentu a odhodlania. Podporovať ľudí, ktorí majú odvahu ísť za svojím cieľom, je pre nás prirodzené," hovorí o spolupráci Martin Zahuranec, CEO EYERIM.
Reprezentácia používa najmä okuliare americkej značky OAKLEY, ktorá svoj brand spája s viacerými špičkovými športovými projektami. Sú oficiálnym partnerom NFL, sponzorom tímu F1 Aston Martin, ich tvárou je futbalista Kylian Mbappé, alebo lyžiarka Mikaela Shiffrinová.














































